elumia

Alla inlägg under februari 2013

Av Elin - 9 februari 2013 19:22

Jaha,nu är det slut på "Showcase"...;/ Vi hade sista föreställningen i onsdags och det känns tråkigt att det nu är slut. Vi har ju hållt på med det hela förra terminen och början av den här. Jag började ju på Kulturama i september förra året så när jag började hade min grupp redan repat ett tag. Jag fick inte välja musikal (showcasegrupp) men jag är jättenöjd med den gruppen jag hamnade  och jag saknar redan våra repetitioner! <3 Vi hade jäteroligt både när vi övade och under företällningen så det känns tråkgt att det är slut,men det ska också bli kul att börja med någonting nytt. :)


Här är lite bilder från "Showcase-Mamma mia"! <3



  

 

 "Voulez Vous"! Jag till vänster i kort,brun peruk som Harry.






"Honey,honey"! <3 Jag till vänster som Lisa.

Presentation


Jag heter Elin och är 15 år. Bläddra ner så förklarar bloggen sig själv. Kärlek

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Följ mig på bloglovin

Follow on Bloglovin

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

Fråga mig någonting

Skriv någonting i min gästbok :)

Twitter


Ovido - Quiz & Flashcards