elumia

Alla inlägg under maj 2013

Av Elin - 23 maj 2013 13:17

Nämen hejsan! :) 

I tisdags var jag,min kompis och tre kompisar till henne på "Mattias och Emils examenskonsert" i Fredrika bremerskolan. De var riktigt bra!  Mattias sjunger och spelar i ett grymt bra band som heter Scarlet blue där även vår polare Simon är med och spelar gitarr så hela bandet var med och spelade ett par låtar som avslut. 


Scarlet blue är ett rock/pop-band från Stockholm som består av:


Mattias Igelström - sång & gitarr 

Albin Hallgren Åkerman - bas

Simon Carlstedt - gitarr

Anders Rollman - trummor


Kolla gärna in dessa grabbar, om ni inte redan gjort det! :D De har sjukt kul på scenen och det märks verkligen utåt! Man blir glaaaad! Kärlek till dem. :) 

 

 

Scarlet Blue med "How to feel"

 



Presentation


Jag heter Elin och är 15 år. Bläddra ner så förklarar bloggen sig själv. Kärlek

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Följ mig på bloglovin

Follow on Bloglovin

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

Fråga mig någonting

Skriv någonting i min gästbok :)

Twitter


Ovido - Quiz & Flashcards